1. Սահմանել ,,Դեմոկրատիա,, եւ ,,Օլիմպիական խաղեր,, հասկացությունները;
Օլիմպիական Խաղերի արգելումից հետո տարբեր ժամանակներում, տարբեր երկրներում անց են կացվել «օլիմպիական» մրցումներ, սակայն դրանք ունեցել են զուտ լոկալ նշանակություն։ XIX դարի վերջերինԵվրոպայում նորաձև էր անտիկ շրջանը ներկայացնել ռոմանտիկ և իդեալիստական։ Օլիմպիական մշակույթի վերածննդի միտքը բավականին արագ տարածվում է երկրամասով մեկ։ Ֆրանսիացի բարոն Պյեր դը Կուբերտենը իր երկրի զինվորների ցածր ֆիզիկական պատրաստվածության հիմնահարցով մտահոգված, միաժամանակ ցանկանալով իր լուման ներդրել խաղաղության և միջազգային փոխհամաձայնության հարցերում, ցանկանում է վերածնել Օլիմպիական խաղերը, որն իր կարծիքով երկու հարցերի լուծման լավագույն տարբերակն էր։
5)Բնութագրել Հուլիոս Կեսարին
Գայոս Հուլիոս Կեսար մ.թ.ա. 102 կամ 100 - մարտի 15, մ.թ.ա. 44, հռոմեական պետական, քաղաքական և ռազմական գործիչ, գրող, պատմագիր։ Մ.թ.ա. 81-78-ին ծառայել է Փոքր Ասիայում, մ.թ.ա. 63-ին ընտրվել է մեծ պոնտիֆեքս (մեծ քուրմ), մ.թ.ա. 61-ին՝ նշանակվել Հեռավոր Իսպանիա պրովինցիայի կառավարիչ։ Մ.թ.ա. 60-ին:
4)Թվարկել Հռոմեական մշակույթի նվաճումները:
Գնեոս Պոմպեոսի և Մարկոս Կրասոսի հետ ստեղծել է առաջին եռապետությունը, 58-51-ին՝ նվաճել Անդրալպյան Գալիան, 49-45-ին՝ հաղթել քաղաքացիական պատերազմում։
Комментариев нет:
Отправить комментарий